The perfect hoodie and sport suit for active time and traveling | 4f

November 19, 2017



Nesu iš tų žmonių, kurie dažnai nešiotų sportinę ar laisvalaikio aprangą ne salėje ir ne sporto metu. Mano spintoje tikrai yra gana daug sportinių timpų, sportių liemenėlių ar sportinių maikučių trumpomis rankovėmis. Tačiau tokio dalyko, kaip sportinis treningas ( ar galima taip sakyti?) pas mane nei su žiburiu nerasi. Na tiesiog nemėgstu tokio tipo drabužių ir jų nenešioju nors tu ką. 

Tačiau užėjusi 4F parduotuvę esančią Vilniaus Panoramoje, nustėrau pamačiusi būtent šį juodai baltą treningo komplektą. Užsivilkusi iš karto jį pamilau ir nusprendžiau pasiimti! Eiti į salę su šiuo sportiniu kostiumu kiek per šilta, bet aktyviam laikui gamtoje - tiesiog tobula. Bėgiojimas su šuniu po parką, kvaili žaidimai riedlenčių parke, smagūs pasivažinėjimai su dviračiu, ar rudeniški pasivaikščiojimai po mišką, visam šitam aktyviam laikui renkuosi būtent naują 4F aprangą.

Tiek kelnės, tiek džemperis - tokie patogūs, kad atrodo galėčiau ir vietoje pižamos žvarbią žiemą naudoti. Plius, tikrai žinau, kad ši apranga bus neiškeičiamas kelionių draugas. Tobulai tiks skrydžiams ar ilgoms kelionėms automobiliu ar autobusu.



// I am not one of those people who wear sport or leisure clothing on daily basis when not working out. In my closet you can find a huge collection of sport leggings, but I do wear them only at the gym, or when going for a run. But you will not find such thing as sweatpants. Until now !

When I went to 4F  store in Vilnius, in Panorama shopping mall, and saw these sweatpants and hoodie, I was speechless. It looked so pretty on a hanger that I juste decided to try it on, and you know what? I freaking loved it! It looked perfect on me so I decided to get it. For exercising at the gym this suit is a bit too warm, but for active time outside its totally perfect. I do go for a little walk/run with my dog in this suit, for silly games with scateboard ( i am no good at that, just like to try new things from time to time ), for evening rides with bike or simple autumn walks in the woods. 

Those pants and the hood is so comfortable that I could seriously wear them as Pjs as well! Plus, I do know for sure that this suit will be my No 1 when traveling ! Perfect for flights and long car rides or bus rides. Cause you have to feel comfortable when traveling, right? 



4f hollographic sneakers  HERE | 4f sport pants HERE | 4f hoodie HERE 










2 comments on "The perfect hoodie and sport suit for active time and traveling | 4f"
  1. Looks so comfy I've been looking for some new sports clothes to invest in x.

    LoneTeenTraveller | Travel Fashion Lifestyle

    ReplyDelete
  2. Hey, you used to write wonderful, but the last few posts have been kinda boring… I miss your tremendous writings. Past few posts are just a little out of track! come on!
    guessnothing.com

    ReplyDelete