Christmas Gift Shopping : Daniel Wellington special offer

December 7, 2017


Tikra Kalėdų karštinė jau prasidėjo. Puošiamos eglutės, namai. Fone groja kalėdinė muzika, vakarai praleidžiami su kalėdiškais filmais (mano kalėdų filmų topuose "Home alone" pirmos dvi dalys ir žinoma "Harry Potter" ) atrodo tik sniego už lango ir trūksta. O likus vos 18 dienų iki Kalėdų, manau pats metas yra pradėti galvoti ir apie kalėdines dovanas.

Aš visada kalėdoms stengiuosi parinkti tokias dovanas, kurias pati mielai norėčiau gauti. Man dovana turi būti ne tik graži, ar labai brangi, bet vertinu praktiškumą. Sako laikrodžių dovanoti negalima, bet aš visais mitais ir priatarais netikiu ir laikrodis kaip kalėdinė dovana man atrodo labai tobula.

Kad Daniel Wellington laikrodžius myliu turbūt žino visi, todėl pamačiusi jų kalėdinius pasiūlymus - nudžiugau! Dabar gali susikurti išskirtinę kalėdinę Daniel Wellington dėžutę. Perkant jų puslapyje gali pasirinkti norimą laikrodį + apyrankę ar papildomą dirželį ir gauti 10% nuolaidą, plius viskas atkeliaus ypatingai gražioje dėžutėje, o geriausia žinia ta, kad su mano nuolaidos kodu "CORNER" gausi dar papildomą 15% nuolaidą! Tai bendrai gausis 25% nuolaida. O užsisakius per šią ir ateinančią savaitę, laikrodukas spės dar atkeliauti iki kalėdų!

Aš pasirinkau dvi dėžutes: vieną su Classic Pettite Ashfield (32mm) laikroduku ir rose gold apyranke, o kitą su Classic Southampton (36mm) silver laikrodžiu ir papildoma Glasgow apyranke. Juodąjį laikrodį pasidovanojau pati sau, o antrąja dėžute nustebinsiu sau artimą žmogų. Juk kalėdos pats gražiausias metų laikas!




1 comment on "Christmas Gift Shopping : Daniel Wellington special offer"