OOTD: Houndstooth raštas

March 12, 2020





Nežinau, kaip jūsų instagramas, bet maniškio explore feedas mirga nuo madisčių su houndstooth rašto megztiniais, kelnėm, paltais, švarkais. O jei ne instagrame, tai parduotuvių vitrinose  tikrai turėjot pastebėti šį specifinį baltai-juodą ir languotą raštą? Šis raštas, beje, turi ir savo pavadinimą – tai „houndstooth“, lietuviškai dar vadinamas „skaliko dantų“ raštu. Šis laužytų kvadratų raštas jau dabar po truputį tampa hitu, o pavasarį bus itin populiarus. Kaip jį derinti?
Aš vienareikšmiškai esu švarkų/paltų/striukių mylėtoja, tad, akivaizdu, kad šiam trendui irgi nusprendžiau įsigyti būtent švarką. Man juos paprasčiausia derinti, juos dėviu dažniausiai. Tiesa, vaikantis karščiausias tendencijas galima išleisti milijonus, o kad taip nenutiktų, siūlau apgalvoti, kokį drabužį užsidėsite dažniausiai ir kaip sukursite daugiausiai skirtingų įvaizdžių. Man tai buvo švarkas. Gal kažkas iš jūsų dievinate „paper bag“ tipo kelnes? Tuomet ieškokite tokio varianto. Tačiau, kaip ir minėjau, aš šįkart pasirinkau švarką, su kuriuo šiandien jums ir rodau du skirtingus derinius.
Tad mano labiausiai pastaruoju metu dėvimas outfitas atrodo taip: klasikiniai „mommy“ stiliaus džinsai ( man jie šaukte šaukia „helloo 80’s“ ), prie šių džinsų idealiai tinka paprastas juodas megztinis aukštu kaklu, madingas „houndstooth“ švarkas ir diržas. O tam, kad kojos atrodytų ilgesnės, pasirinkau juodus lakinius kerzų tipo batus ilgesniu aulu. Beje, jei nepaliksite nuogos kojos dalies tarp bato ir kelnių, vizualiai prailginsite savo kojas! Prie viso to, užsimečiau dirbtinius juodus kailinukus ir mažą juodą kuprinę svarbiausiems daiktams susidėti. Viskas labai paprasta ir puikiai dera su kasdieniais rūbais. Beje, pavasarį tokį patį derinį bus galima dėvėti be kailinių, ilgaaulius iškeitus į stilingus kedus.






1 comment on "OOTD: Houndstooth raštas"
  1. Thanks for sharing. I like the black boots the most.

    When summer comes, I start to add summer clothes. Such as Wholesale7 dresses, tops, pants. My favorite is the purchase of sexy bikinis. Great deal, now 35% off sitewide.

    ReplyDelete