Kiehls Gift Box | All favorites

January 23, 2018


Pakalbėkim apie šaltąjį sezoną ir mūsų veido bei kūno odos priežiūrą. Aš žiemą visada kariauju su odos išsausėjimais. Skruostai ir nosytė šerpetoja, oda palei kelius ir alkūnes būna tokia sausa, kad net pabala. Todėl stengiuosi atrasti tokias priemones, kurios tikrai šimtu procentų mano odą pamaitintų ir saugotų nuo išsausėjimo, o taip pat, kad priemonės būtų kuo natūralesnės.

Prieš pat kalėdas sulaukiau didelio siuntinio iš Kiehls. Šioje dėžėje radau, tikiu kad visas populiariausias priemones : Kiehls Midnight Recovery Concentrate, Kiehls Midnight Recovery Cleansing Oil, Kiehls Grapefruip Gently Exfoliating Scrub, Kiehls Nourishing Dry Body Oil ir Kiehls Grapefruit Gently Exfoliating Body Scrub Soap. 




Pirmiausiai pradėsiu nuo labiausiai patikusios priemonės - Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Tai veido koncentratas - aliejus, skirtas naudoti prieš miegą, nakčiai. Ir galiu pasakyti, kad jis daro stebuklus! Maitina, drėkina odą, bei ją per naktį nuramina. Idealiai tinka alergiškai ar jautriai odai. Manau tobulas pasirinkimas tiek sausos odos savininkėms, tiek riebios ar mišrios. Šią priemonę aš pati naudoju maždaug 3 kartus į savaitę ir dabar negaliu atsidžiaugti savo odos būkle. Ji nesausėja, nebūna ir per daug riebi.




Kiehls Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil - tai dar viena visiškai nuostabi ir mano veido odai idealiai tinkant priemonė. Švelnus, itin drėkinantis ir tobulai makiažą ir veido nešvarumus nuvalantis prausiamasis veido aliejus. Šią priemonę naudoju kiekvieną vakarą ant miceliniu vandeniu nuvalytos veido odos. Rezultatas po pirmos savaitės buvo toks : mažiau bėrimų, spuogelių ir mažiau odos išsausėjimų. Ypač rekomenduoju šį prausiklį šaltuoju metų laiku. Tiesa, priemonę naudoju su savo Foreo Luna mini 2 aparačiuku. Su juo priemonė lengvai pasiskirsto ir gerai putoja. Be aparačiuko įmasažuoti priemonę man nelabai patinka, nes tada sunaudoju žymiau daugiau.




Kiehls Gently Exfoliating Body Scrub - kūno šveitinklis. Jis yra malonaus greipfuktų kvapo, turi granulių, kurios maloniai nušveičia odą. Konsistencija šio šveitiklio mano malynu yra gal kiek per skysta, nes man labiau patnka tie stipresni, šiukrštesni šveitikliai. Šis yra itin švelnus ir tinkamas naudoti kelis kartus per savaitę. Odą nušveičia tikrai gerai, o svarbiausia ir vėlgi tinka alergiškai ar jautriai odai.




Sunkiausias darbas po dušo man būna kūno odos drėkinimas. Dažnai pritingiu tepti visą kūną - kojas, rankas drėkinamuoju kremu, ko pasekoje mano odą išsausėja ir tampa itin jautri. Su Kiehls Nourishing Dry Body Oil viskas žymiai paprasčiau - vos keli papurškimai, švelnus įmasažavimas ir oda pamaitinta bei sudrėkinta! Aliejus nėra riebus, todėl nėra to nemalonaus jausmo kaip tik pasitepus riebiu kūno kremu. Beje, jis tobulai skaniai kvepia kokosais / abrikosais. Žodžiu kvapas tobulas ir ant odos išlieka gana ilgai. Tai turbūt mano pati mėgstamiausia kūno drėkinimo priemonė iš visų kokias tik teko naudoti. 




Na ir galiausiai Kiehls Gently Exfoliating Body Scrub Soap. Tai man mažiausiai patinkanti priemonė iš visų. Nors odą šveičia tikrai gerai, kvapas yra toks pats kaip ir kūno šveitinklio, bet man pats naudojimas nelabai patinka. Tad šį šveičiamąjį muilą daugiausiai naudoju kojų pėdutėms. 


Post Comment
Post a Comment