Vacay style - stripped shirt dress

May 27, 2018


Žiūrint į šitas nuotraukas, atrodo kad jos darytos kažkur tikrai ne lietuvoje. Ir kas galėjo pagalvoti, kad Kauno Pažaislio vienoynas gali būti ideali vieta vasaros derinių įamžinimui? Su Darja čia atvykom, nes tiesiog nebesugalvojom kur daugiau važiuoti, o ir Darja čia nėra nei karto buvusi, todėl pagalvojau, kad visai vertėtų jai aprodyti šiek tiek daugiau nei Kauno centras.

Tiesa, kelionė nuo centro iki čia nebuvo lengva. Jei sekėt mano instagram stories, tai matėt, kad susidūriau su mašinos problemomis. Maždaug pusiaukelėj užsidegė lempa, kad kaista varikliukas. Teko sustoti, laukti kol mašina atvės, o tada atidariusi kapotą pamačiau, kad mano aušinimo skystis kažkur stebuklingai dingsta. Supylus bagažinėj turimą aušinimo skysčio likutį, šiaip ne taip pasiekėm Pažaislį ir ėjom fotkintis, kol mano mašina ir vėl vėso...  Atgal važiavom ir vėl su keletu "sustojimų" o galutinė stotelė buvo - auto servisas, kuriame iki šiol stovi mano mažas vargšas užkaitęs miniukas. Tikiuosi, kad greit jį atgausiu, nes oras tobulas ir norisi kažkur palėkti iš miesto tuo oru pasidžiaugti.

Beje, šią suknelę nusipirkau iš Stradivarius ir labai džiaugiuosi. Žinau, kad vasarą ji man pasitarnaus labai stipriai ! Ji idealiai atrodo viena kaip suknelė, kaip ilgi marškiniai prie šortų ar baltų kelnių, o pleže tobulai tiks užsimesti kai nebesinorės saulės kaitros ar kai norėsis kiek prisidegti einant kur valgyti :) Ką manot?



dress STRADIVARIUS | shoes DEICHMANN | bag ZARA | watch & cuff DANIEL WELLINGTON | sunnies ZERO UV 


Post Comment
Post a Comment