Autumn with Reserved x Kate Moss

October 30, 2017


Galiu daug ilgai ir nuobodžiai kalbėti apie tai, kaip man patinka ruduo ir rudeniški pasivaikščiojimai. Bet tą turbūt jau žinot iš mano paskutinių... 3 ar 4 įrašų..? :) Šiandien apie meilę rudeniui jau nekalbėsiu, tik paminėsiu, kad to pilkojo ir niūraus laiko, kuris prasidės jau visai tuoj, visiškai nelaukiu, o mieliau eičiau tikram ilgam žiemos miegui. 

O šiandieną labai trumpai noriu vėl grįžti prie rudens mados. Languoti raštai šį sezoną grįžo su trenksmu. Jau rodžiau savo derinio variantą su languotu ilgesnio pasiuvimo švarku, o šiandieną, noriu parodyti languotas kelnes, kurias įsimylėjau iš pirmo žvilgsnio! Iš pradžių abejojau, ar tiesaus pasiuvimo kelnės man tiks, nes esu pripratus prie itin aptemptų kelnių, todėl su platesnėm pati sau atrodau kiek juokingai, tokia stambutė bačkutė, bet su šitom sau visiškai patikau! Prie jų priderinau paprastą baltą palaidinę su siuvinėtu užrašu priekyje, bei pačią gražiausią Reserved x Kate Moss kolekcijos juodą striukę. Renkantis batus svarsčiau tarp kelių variantų, bet visi žinom, kad žemapadžiai aulinukai yra mano silpnybė, tad šokau į odinius Reserved batukus ir lėkiau džiaugtis rudeniu.

Kaip šis derinys jums?


kelnės RESERVED X KATE MOSS | palaidinė RESERVED | striukė RESERVED X KATE MOSS | batai RESERVED | laikrodis DANIEL WELLINGTON | telefono dėklas BURGA



Post Comment
Post a Comment