Exploring Plitvice national park

July 31, 2017


Plitvica - tai yra ta vieta, kurioje tu eini, dairaisi ir negali patikėti, kad visa tai realu. Žvalgais ir atrodo, kad tai lyg su fotošopu padailinta nuotrauka. Šią vietą kiek įsivaizdavau kitaip, matomos internete nuotraukos sukuria vienokį vaizdą, o realybėje viskas atrodo kiek kitaip. Mano lūkesčiai buvo gerokai mažesni, todėl vaizdai mane tikrąja ta žodžio prasme pakerėjo.

Apie patį parką - mes planavome čia atvykti kuo anksčiau, bet gavosi kiek kitaip. Po parką pradėjome vaikščioti apie 12 valandą dienos, to pasekoje, teko tam tikrais takeliais eiti lyg silkėm susigrūdusiom skardinėj. Kas man beje labaaaai nepatiko, nes aš ir šiaip nesu mėgėja didelių žmonių spūsčių, kitaip pasakius, mane erzina didelės žmonių minios. Todėl iš mano pusės patarimas būtų čia atvykti 7 ar 8 ryto ir į parką įeiti vieniems iš pirmųjų. Tada ir be galvos skausmo galėsit sustot kur norėsit ir pasigrožėti kraštovaizdžiu be kyšančių žmonių galvų ir selfie lazdų. 

Nepaisant to, pats parkas man labai labai patiko, tą dieną nužingsniavome maždaug 12 kilometrų ir net nebuvo sunku! Mielai čia grįžčiau ir tikiu kad grįšiu čia dar kartą! Į parką įėjimas kainuoja 25 eurus žmogui, plius prisideda mašinos parkavmas, 8 eurai už tiksliai nepamenu kiek, bet gal 5-6h. Svarbu čia ateinant su savimi turėti daaaug vandens, na ar bent jau gertuvę, nes visuose trejuose įėjimuose ir vienam sustojime, iš kurio su laivu galima grįžti į antrą įėjimą, yra kraneliai su tyru, šaltu šaltinio vandenėliu. Tiesa, mes įėjome pro antrą įėjimą ir planavome su laivu į jį grįžti, bet pamatę kokių 4 kilometrų gyvą žmonių eilę nusprendėme žygiuoti nežymėtais takeliais iki pradinio taško ir dėl to visiškai nesigailime, nes pamatėme dar daugiau tobulų vaizdų ir galiausiai apėjome visą visą parką. 

Apie mano aprangą - nesitikėjau, kad teks žingsniuoti miško takeliais, todėl nepaisant to, kad basutės buvo itin patogios, mielai būčiau jas iškeitusi į sportinius batus ar šlepkes, o šortai ir apnuogintais pečiais palaidinė buvo visiškai tobulas sprendimas, nes buvo patogu ir  nebuvo karšta!


sandals STRADIVARIUS | shorts ZARA | top ZAFUL | bag ZARA



Post Comment
Post a Comment