One perfume story. Black Opium : Floral Shock | YSL

March 25, 2017



Kvepalai - tai dalykas kurį naudojame kas dieną, dalykas, kuris leidžia mums pabrėžti savo charakterį, savo būdą. Arba padeda mums sukurti įspūdį, kokio siekiame. Kvapas labai daug ką pasako apie žmogų. Todėl kvepalus dažnai būna sunku išsirinkti. Aš asmeniškai mėgstu turėti daugiau nei vieną buteliuką kvepalų. Skirtingų žinoma. Mėgstu atsikėlusi ryte, susiruošusi nspręsti, kuriais kvepalais noriu kvepintis būtent šiandieną. Vieną dieną galiu pabusti ne itin geros nuotaikos - tuomet rinksiuosi griežtesnius kvepalus, labiau tinkančius vakarui ir primenančius vyriškus. Karštomis vasaros dienomis ieškau salstelėjusiai gaivių kvapų, tokių tikrų vasaros kvapo kvepalų. Na o įprastom dienom renkuosi saldesnius, su šiek tiek "prieskonio" kvapus. Ir pastarąjį mėnesį, beveik diena iš dienos naudoju naujieną iš YSL - "BLACK OPIUM FLORALSHOCK" kvepalus. Tai gaivus, energingas ir gyvibingas kvapas, turintis gėlių aromato. Tobulai tinkantys tiek dienai, tiek vakarui. Šie, kaip ir visi YSL kvepalai, išlieka ilgai. Pabandysiu apibūdinti žodžio ilgai reikšmę - pasikvepini, papurški šiek tiek ant palaidinės, prabūni visą dieną, grįžti namo, pakabini palaidinę į spintą, tada po poros dienų ją vėl išsitrauki ir ji vis dar nuostabiai kvepia. 

Su YSL Opium kvepalais esu "pažįstama" nuo labai seniai. Maždaug nuo tada, kai man buvo 8-10 metų. Mano teta turėjo YSL Opium kvepalus, tuos pačius pirmuosius, rudame buteliuke. Jų kvapas itin savotiškas. Stiprus, tviskantis prabanga. Griežtas ir vadovaujantis. Pamenu, kas kartą kai teta ateidavo į svečius, man ji atrodydavo griežta, pasitikinti savim. Stipri, bei vadovaujanti asmenybė. Opium kvapas buvo kaip jos parašas. Man tuo metu jie buvo kažkas tobulo. Būdama maža mergaitė svajodavau, kad užaugusi ir aš būsiu tokia tvirta ir griežta, kad kveinsiuosi šiais kvepalais. Tada pamenu ir tuos momentus, kai būnant pas tetą, nubėgdavau į jo kambarį ir slapčia pasikvepindavau. Žaisdama įsivaizduodavau, kad aš suaugusi, auštas pareigas užimanti dama. Vėliau šiuos kvepalus naudoti pradėjo ir mano močiutė. Pasipuošusi sidabrinės lapės kailiniais, pasipurkštavo kelis kartus, padažydavo lūpas ir eidavo savais reikalais. Taip ir tada slapčia iš močiutės jais kvepindavausi, tikėdamasi, kad ji neužuos, bet ji užuosdavo ir tikrai dėl to nepykdavo, o kaip tik - džiaugdavosi. 

Todėl dabar, man YSL Opium linijos kvepalai turi didesnę reikšmę, šiek tiek sentimentalumo. Kad ir ne tie patys YSL Opium, o YSL Black Opium Floral Shock kvepalai, jie vis tiek man primena gerus atsiminimus. Ar matot, kokia gi ta kvepalų galia? Kuris YSL kvapas jums yra labiausiai patinkantis?




Šiuos kvepalus galite įsigyti visose Douglas parduotuvėse.



Post Comment
Post a Comment