Gift idea - Džiaro Šopas"

April 9, 2016

You know, sometimes it is really hard for me to find and pick a nice, inexpensive, cute and sentimental gift that would look like you have spend ours making / searching for. And some time ago, I came across this Lithuanian brand called Džiaro Šopas. Firstly I thought that the name of the brand is absolutely genius. And the whole idea is just so great. 
What I like the most is that this kind of gift looks like its homemade, therefore it is always nice to get something like that, you know what I mean? Also, you can pick from different jar fillings - I got the one with lots of tea, cookies, brown sugar and M&M's. This one I feel is perfect as a Christmas gift to your family members or your friends. Also they make custom jars - you just have to tell what you want and they will make it for ya!

The jar is filled with quality stuff, not the cheapest things in the store. The packaging is above reproach and ready to be gifted. I was nicely surprised and pleased with this jar and therefore I highly recommend it as a small, nice gift to someone you care about.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nežinau kaip jum, bet man kartais būna labai sunku surasti kokią mielą, fainą, nebrangią ir sentimentalią dovaną - nesvarbu kokiai progai. Ypač tokią, kuri atrodytų jog Tu praleidai gan nemažai laiko ieškodama / darydama. Ir visai neseniai naršydama internete atradau Lietuvišką brend'ą Džiaro Šopas. Pirma mintis buvo "koks kietas pavadinimas" ir būtent jis mane sugundė paspausti ant puslapio ir pažiūrėti kas gi čia yra. 

Kas man patinka labiausiai apie šiuos džiarus? Tai, kad jie atrodo lyg būtų pagaminti tavo paties, atrodo namūdiški ir labai jaukūs bei faini. Ir tokią dovaną, bet jau man visada yra malonu gauti. Taip pat Džiaro Šopas siūlo keletą skirtingų džiarų - aš gavau pripildytą arbatų, sausainukų, rudojo cukraus bei M&M's. Mano manymu, šis, kurį turiu aš, būtų tobula mažutė dovana šeimos nariams, draugams.  Na, o jei norisi kažkokio išskirtinio džiaro - galima užsisakyti. Tik pasakyk norus ir Džiaro Šopas viską įgyvendins. 

Apžiūrėjus ir jau spėjus viską išragauti, galiu pasakyti, kad džiaras pripildytas tikrai kokybiškais produktais, ne pačiais pigiausiais iš parduotuvės. Pats džiaro įpakavimas nepriekaištingas, pilnai paruoštas iškart dovanoti. Ir aš asmeniškai labai nuoširdžiai buvau nudžiuginta ir pamaloninta gavus tokią mažą, bet labai mielą dovaną, todėl tikrai rekomenduoju ir jums, jei ieškote kažko širdžiai mielo!


Post Comment
Post a Comment