LUSH bath bombs and bubble bars review

March 6, 2016

Hi guys! Today I want to talk with you about lush bath bombs and bubble bars. I got and already tried quite a few. And now I am gonna share my opinion about them, if its worth the splurge or not and so on. 

So I am gonna start with the very first one I tried. It is the Think Pink bath bomb. This one is very simple one - makes your bath pink with some hearts in it. I really liked the sweet vanilla scent and how lavender oil made my skin super soft and nice. One disappointing thing was that all the confetti hearts went straight to the bottom of my bath.. and I was expecting them to float around me before they melted. But anyway, still quite nice bath bomb, that made me to stay in my bath or almost an hour. Is it worth the splurge? Am yes and no. Yes if you want something that would make your skin super soft and nice and you want to have a pink bath and no, because we all are fascinated of the beauty of Lush bath bombs, of the art it creates when melting and stuff. But this bath bomb is just plain pink, nothing too exciting to see.

Sveiki! Šiandien noriu su jumis pakalbėti apie vonios bombas ir vonios putas iš Lush. Turiu ir išbandžiau jau keletą šios firmos vonios produktų, tad dabar ir pasidalinsiu savo nuomone apie juos, ar verta mokėti tiek pinigų ir t.t.

Pradėsiu nuo pačios pirmos bombos kurią įsigijau ir išbandžiau. Tai Think Pink vonios bomba. Ji visiškai paprasta - nudažo vandenį gražia rožine spalva ir paskleidžia širdelės formos konfeti. Kas man patiko apie šią bombą - tai stiprus vanilės kvapas ir odai minkštumo bei švelnumo suteikiantis levandų aliejaus pojūtis. O ir rožinė spalva man labai patiko ir jaučiaus kaip tikra princesė. Vienas dalykas, kuris šiek tiek nuvylė, tai kad visos širdelės nugulė vonios dugne, o aš tikėjausi, kad jos plūduriuos paviršiuje. Ar verta pirkti šią vonios bombą? Mano atsakymas ir taip ir ne. Jei norite kažko paprasto, bet pamaloninančio odą, ar tiesiog gražiai rožinės vonios - tada taip. Na o jei norite (kaip ir aš) stebėti bombų kuriamus grožius vonioje, tuomet siūlyčiau rinktis kažką kitą.


Another one I had was a Dragons Egg. I am not really a fan of a citrusy smell, but I really liked this one which had a strong scent of orange and lemon. When the bath bomb started melting it released this beautiful golden color with glitters in it. So it made the whole bath look golden. I did enjoyed this bath bomb a lot and let me tell you, that half of this bath bomb would be just enough for one time, so you can crack in half and then use it twice! This one is really worth the money and I can't wait to get myself one more.

Dar viena bomba kurią išbandžiau, tai Dragons Egg. Šiaip nesu labai didelė citrusinio kvapo gerbėja, tačiau ši man labai patiko ir patiko tas stiprus apelsinų bei citrinų kvapas. Tirpdama vonios bomba atsivėrė ir į šonus pasklido graži auksinė spalva su blizgučiais. Tad visa vonia vos per keletą sekundžių nusidažė ir žėrėjo lyg auksas. Nieko per daug įspūdingo akims, bet man ši bomba labai patiko ir tikrai mėgavaus ta auksine spalva bei citrusiniu kvapu. Tiesa, pusė bombos vienam kartui tikrai būtų gana! Todėl rekomenduoju šia bombą visiems, nes kvapas nuostabus, spalva taip pat ir oda po šios vonios tapo labai švelni na ir kaip minėjau, vienos bombos užtektų dviem kartam. Šiaip nekantrauju vėl įsigyti šį Drakono kiaušinuką.


And the last bath bomb I tried is the Experimenter. The most satisfying of all! The first time I smelled it, I didn't really liked it. It has really weird scent to me, but as soon as it melts in the water, somehow the smell gets really pleasant. Maybe because when it melts in the water the smell becomes less strong as when sniffing the whole bath bomb? Anyway, I liked everything about this bath bomb: from the art of colors in my bath to the glitters and smell and the feeling it gave. To watch it melting was something really relaxing and satisfying haha. Althugh, when you get in the bath and the colors mix together the water actually got in this weird dirty green color with sparkles, but that didn't bothered me at all. Oh and I forgot to mention, that all of these bath bombs makes some bubbles if you stir the water a bit! This one like I said so far is one of my faves! Worth the money - hell yes!

Paskutinė vonios bomba kurią išbandžiau yra Experimenter Tai pati įspūdingiausia iš visų! Tiesa, pirmą kartą paėmus bombą man jos kvapas visiškai nepatiko. Bet nusprendžiau įsigyti vien dėl spalvų. Bet, įmetus ją į vandenį ir jai ištirpus, kvapas tampa visiškai kitoks, ne toks stiprus ir tikrai mano nosytei malonus! Tad ši bomba kolkas yra mano mėgstamiausia. Vien žiūrėjimas kaip ši bomba tirpsta buvo toks malonus ir raminantis, kad net trūksta žodžių! Tiesa, visoms spalvoms susimaišius vandens spalva tampa murzinai žalsva, bet tai visiškai netrigdė. Tiesa, pamiršau paminėti, kad visos šios vonios bombos stipriai pamaišius vandenį sukuria ir šiek tiek putų! Tai kaip ir minėjau, ši bomba mano mėgstamiausiai ir tikrai verta kiekvieno cento!



The most recent things I got are two bubble bars and the bath bomb I have been wanting for ages!! I already tried bubble bars so I will tell you about them in a second and the Intergalactic bath bomb is still waiting to be used. But I am kinda waiting for some special evening haha.

Patys naujausi pirkiniai iš LUSH du vonios putų gabalėliai ir išsvajota Intergalactik vonios bomba, kurios dar neišbandžiau, o kantriai laukiu ypatingos progos. Na o vonios putas tiek vienas, tiek kitas jau išbandžiau po kelis kartus ir dabar apie jas trumpai papasakosiu.


So firstly I tried The Comforter bubble bar. Guys...I wish you could smell it trough the screen haha. It smells so sweet and tasty, that I literally want to bite it and eat it. For me it smells like some sweets or maybe more like Hubba Bubba chewing gum! This bubble bar makes your water look slightly pink toned and smell amazing and....bubbles. Guys, I did used the smallest amount of it and I got so many bubbles that they almost got out of my bath!! It was so fun and so nice, I really enjoyed and relaxed in the bath full of sweet scented bubbles. I used it twice and still have more than half left so I will definitely use it for like 8 more times or so. Really glad I got it, because its perfect. 

Taigi pirmiausiai išbandžiau The Comforter vonios putas. Ta prasme... Rimtai gaila, kad per ekraną neįmanoma jums užuosti jų kvapo. Kvepia maloniai saldžiai, taip, kad net norisi imti ir paragauti. Man šis kvapas primena saldainius arba gal net labiau Hubba Bubba kramtomąją gumą. Šios putos nudažo vandenėli švelniai rausva spalva, kvepia tobulai ir... padaro tiek putų! Nuoširdžiai sakau, įsimečiau į vonią labai nedidelį kiekį šio produkto ir putų buvo tiek daug, kad vos nelipo per vonios kraštus! Buvo smagu ir malonu gulėti vonioje kupinoje skaniai kvepiančių putų. Jas naudojau jau du kartus ir dar liko daug daugiau nei puse. Na maždaug užteks dar kokiems 8 kartams, todėl tikrai džiaugiuos įsigijus ir rekomenduoju visoms!


Another bubble bar is the limited edition one and I think it's already sold out everywhere. But anyway I will tell you about it because it might come back next year. It's the Unicorns horn. It smells really fresh and floraly, but I like it. Again, I used only the very tip of it and it gave me so many bubbles! Also I like how easy they are to use, you just crack a bit of it and then crumble it over the running water and immediately it starts bubbling. 

Kitos putos tai Unicorn Horn. Šios buvo limituoto kiekio, todėl jau dabar man atrodo jos visos yra išparduotos. Tačiau galbūt kitais metais mes vėl jų sulauksime. Na o pačios putos kvepia gana gaiviai, turi gėlių aromato. Ir tai man labai patinka. Vėl gi, produkto naudojau visiškai mažą gabalėlį, o putų buvo tiek daug, kad nebuvo matyt vonios kraštų. Kas dar patinka man apie šias putas, kad jas labai paprasta dozuoti ir naudoti. Atsilauži norimą kiekį, sutrupini po tekančiu vandeniu ir jau gali džiaugtis !


So, all in all, I say that it is really worth splurging on lush bath bombs and bubble bars, because I seriously couldn't name anything as good as LUSH products for relaxation. I am really looking forward on using the Intergalactic bath bomb and will definitely tell you about it and capture beautiful moments of it, so make sure you follow me on instagram for short clips!

Taigi, aš asmeniškai manau, kad LUSH produktai tikrai verti dėmesio, atvirai pasakius nieko geresnio voniai dar nesu išbandžius. Labai nekantrauju išbandyti Intergalactic vonios bombą ir tikrai jums papasakosiu apie ją, bei parodysiu kokių grožybių ji sukurs mao vonioje. Todėl būtinai sekite mano instagram paskyrą, kad viską pamatytumėt pirmieji!

Kisses, Inga 
Post Comment
Post a Comment