In Hair Salon

March 12, 2016

Pirmadienį po darbo skubėjau į naujai atsidariusį In Hair saloną Kaune. Čia galima rasti visko plaukų priežiūrai - šampūnų, kaukių, gumyčių, šepečių, formavimo įrankių. Žodžiu - rojaus kampelis kirpėjoms ir tokioms savo plaukus įsimylėjusioms merginoms (vaikinams taip pat), kaip aš! 

O ką aš veikiau šioje parduotubėje profesionalams? Atsakymas labai paprastas - nežinau nuo ko ir kodėl ( greičiausiai nuo kažkurio šampūno ) mano galvos oda pradėjo pleiskanoti, bandžiau atsikratyti jomis visą mėnesį įvairiais natūraliais šampūnais, bet niekas nepadėjo. Todėl kai tik sužinojau, kad šiame salone atiekamas galvos odos testas nemokamai - nudžiugau. Norėjau pažiūrėti ir sužinoti kaip ta mano galvos oda atrodo, ko jai reikia, ko jai per daug, kokia pačio plauko būklė ir panašiai. Žodžiu, tobula!

Nuvykus į vietą parduotuvėje pasitiko labai maloni darbuotoja, smagiai pašnekučiavom, aprodė kokius prekės ženklus turi. Tuomet pasisodino mane į kėdę priešais kompiuterį ir pasižiūrėjome į mano galvą. Pirma reakcija - o fuuu!! Kodėl viskas iš arti atrodo negražiai? Žodžiu, apžiūrėjus mano galvą pamatėme, kad galvos oda nėra sudirgusi, ar per daug papleiskanojusi. Yra tiesiog apsinešusi ( priežastis, kad plaunant galvą šampūnu skalauju tik vieną kartą, o reikia du! ). Tad man patarė pasidaryti galvos pilingą su giliai valančiu šampūnu. Tai vertėtų daryti kartą per savaitę ar dvi. Kam to reikia ? Kad plaukų svogūnėliai (taip jie lygtais vadinasi?? :D ) galėtų kvėpuoti. Taip pat pamatėme, kad iš vieno svogūnėlio auga po du ir po tris plaukus, kas yra labai gerai! Pats plaukas ties šaknimis ir viuriu nėra pažeistas, na o galiukus jau vertėtų pakirpti nes pasišakoję ( nuo šviesinimo ). 

Tuomet po šio galvos testo darbuotoja mielai padės išsirinkti visas reikiamas priemones, kurios padės išspęsti jūsų galvą kankinančias bėdas. Aš šampūnų dar nepirkau, gavau daugybę mėginėlių, kad išsibandyti ir sužinoti kuri priežiūros linija mano mišriem ir išlepusiem plaukam labiau tiks ir patiks. Bet šioje parduotuvėje tikrai ras sau tinkančių priemonių net ir pati išrankiausia mergina.

Šiaip tikrai visiem ir visom patariu užsukti, apsilankyti ir pasidaryti šį galvos testą. Nes yra tokių galvos odos problemų, kurių plika akimi galite ir nepastebėti! Todėl paskubėkite - galvos testus nemokamai darys visą kovo mėnesį. Nepasigailėsit ir tai neužtrunka daug laiko! Na o gal jau esate kas nors išbandę šią procedūrą ir turite atsiliepimų? Lauksiu jų komentaruose! Labai įdomu!! 

P.s nusižiūrėjau ir GHD plaukų garbanojimo žnyples! Laukiam progos sau pasidovanoti :) 


Kisses, Inga 


Post Comment
Post a Comment